Friday 24 May 2013

BELAJAR ILMU PELABURAN HARTANAH


4 Cara Biasa Kita Dengar Untuk Dapatkan Ilmu Khususnya Ilmu Pelaburan Hartanah http://wtfprop.jomniaga.com/go/nazrin90/

Terus-terang lah saya katakan kepada anda, memang ada cara-cara biasa kita dengar boleh dapatkan ilmu ni, khususnya ilmu Pelaburan Hartanah.

Ada cara DIY yang menyusahkan, malah ada juga cara yang ‘short-cut’ dan memudahkan anda lagi untuk berjaya.

Berikut 4 cara yang dimaksudkan tersebut ...


CARA #1: Buku & Panduan eBook Berbayar

Anda boleh beli dan peruntukkan masa berjam-jam (malah boleh mencapai berbulan-bulan) lamanya untuk membaca buku-buku berkaitan kewangan & pelaburan.

Lagi pun, belajar sendiri melalu buku-buku ni pun anda memang tidak akan dapat lebih banyak lagi ilmu-ilmu lebih mendalam. Banyak lagi ‘rahsia’ terutama sekali dari segi Praktikal yang penulis buku-buku tersebut tidak dedahkan lagi


CARA #2: Seminar, bengkel & workshop

Ini adalah salah-satu sumber terbaik yang saya sarankan kepada anda. Anda memerlukan kos yang lebih sedikit berbanding buku. Tapi ianya boleh membantu anda menguasai topik Pelaburan Hartanah dengan lebih cepat.

Cuma pastikan penceramah seminar tersebut adalah mereka yang benar-benar telah TERBUKTI berjaya dalam bidang Pelaburan Hartanah.

CARA #3: Internet

Dengan Internet pada masa kini, anda boleh ‘Google’ apa sahaja.

Tapi berapa lama masa anda perlukan untuk search dan belajar tentang Pelaburan Hartanah ini? Adakah ianya sumber sahih & boleh dipercayai?

Hati-hati, jangan sampai anda naik pening belajar pasal Pelaburan Hartanah hanya dengan ‘Meng-Google’.

CARA #4: Mentor

Inilah sumber rujukan terbaik. Mentor yang benar-benar telah berjaya mampu mengalahkan segala buku, seminar malah Internet sekalipun.

Mereka ini telah melalui pengalaman sebenar dalam hidup. Pengalaman inilah yang ‘mahal’ dan tiada yang mampu menandinginya. JOM BELAJAR DENGAN MENTOR
http://wtfprop.jomniaga.com/go/nazrin90/

-Credit to WTF University- :) 

No comments:

Post a Comment